המתנות הקטנות שעושות אירוע גדול

אירוע ההפקה שלכם מתקיים בעוד מספר חודשים ואתם חדורי מוטיבציה להפוך אותו לאירוע שלא ישכחו במהרה.
כהרגלכם בקודש, אתם אוהבים להקפיד על הפרטים הקטנים וחשוב לכם שהכל יתקתק.

אבל האם עצרתם לרגע וחשבתם איך ניתן להפוך את הלקוח שלכם לשלכם באמת ?   התשובה דיי פשוטה למען האמת, רק צריך להבין את הצרכים והרצונות הנסתרים של קהל היעד שלכם ולגעת בדיוק באותן נקודות רגישות, בדיוק כמו שלכל אחד מאתנו יש את אותן נקודות שמדגדגות אם רק נוגעים בהן.

ידוע לנו, מניסיון של שנים בתחום מוצרי הפרסום, שרצונו הנסתר של כל אדם, בכיר כזוטר, הוא לקבל ולרצות כמעט כל דבר שמחלקים בחינם ולכן תחום התשורות הוא רחב ומצליח כל כך.
הרי בעולם שבו קשה לחדור ללב הלקוח עם מסרים שיווקיים, זה רק מתבקש שנרתום את מוצרי הפרסום למשימה חשובה זו.
 ניתן אף לעשות זאת עם לא מעט יצירתיות כך שלא רק שהלקוח ייהנה מקבלת מתנה שלא ציפה לה, אלא גם יקשר אותה אל המסר השיווקי שנרצה להעביר.
להלן מספר דוגמאות :
א.      שפריצר חיטוי לנשיאה יעביר את המסר - חשובה לנו הבריאות שלכם.
ב.      כיסוי לדרכון - איתך בכל דרך.
ג.      תיק קניות מתקפל - הנוחות שלך חשובה לנו.
 
ככל שמהות המוצר משתלבת באופן טבעי עם המסר השיווקי כך נקבל מוצרי פרסום יותר אפקטיביים יותר.
נכון הדבר גם לגבי שאר צורכי האירוע.  רצוי לתכנן את ההזמנה שלכם זמן רב ככל האפשר.
הדבר יאפשר גמישות רבה יותר בהפקת המוצרים ואולי אף יהיה ניתן להספיק ולייבא מוצרים יעודים עבור אירוע ההפקה שלך.
זאת ועוד, יבוא של מוצרים אף יחסוך באופן משמעותי חלק ניכר מהוצאות ההדפסה הגבוהות הדרושות בארץ ובסופו של דבר המחיר עבורכם ייצא משתלם הרבה יותר.
 
לחברת מוצרי פרסום מקצועית יש את הקשרים הנכונים עם מפעלים אשר כל עיסוקם הוא הפקת מוצרי פרסום בתחום הרלוונטי לכם, כך שחברות הפקת אירועים ועורכי כנסים מקצועיים נהנים ממחיר הוגן, שירות מעולה ומבית מקצועי ואמין להפקת מוצרי פרסום אפקטיביים.
מאידך, קיימים לא מעט מקרים בהם לקוח שאינו מנוסה ביבוא ושאינו בעל קשרי מסחר שוטפים עם המפעלים, מקבל מוצר אותו כלל לא הזמין או לחלופין שיש בו פגם, כמובן שבמקרים מסוג זה, ההפסד הוא כפול ומכופל, גם מצד המזמין וגם מצד המקבל.
 
במידה ואין ברשותכם את הזמן או את הכמות המינימלית לייבוא, תוכלו למצוא את מבוקשכם מתוך מלאי המוצרים הקיים בארץ. במקרה זה, מיתוג המוצר או המתנה יעשו בארץ.
חשוב לדעת שמעבר לעלויות הגבוהות יותר של הפקת מוצרי פרסום בארץ, ישנן מגבלות הדפסה לחלק מהמוצרים שאינם מודפסים כבר בשלב הייצור שלהם בחו"ל ולכן, חשוב להיוועץ עם גורמים מקצועיים, טרם שליחת סקיצות ורעיונות לביצוע ללקוח, וכך להימנע ממצב בו הלקוח מתלהב ממוצר עם מיתוג מסוים שכלל לא ניתן לביצוע בארץ בכמויות המבוקשות.
 
לסיכום, קל מאד להתפתות ולהזמין מוצרי פרסום גאנרים כמו עטים, ניירות ממו או דיסק און קי אך מעט מחשבה ויצירתיות עשויים להפוך את מוצרי הפרסום שלכם לכאלה שיגרפו תשואות ומחמאות רבות.
על מנת לקבל את מלוא האפקט, חשוב מאד להתאים את המוצר שלכם לקהל היעד המוזמן לאירוע.
בין אם מדובר על רופאי שיניים, בעלי מוסכים, אדריכלים או אימהות חד הוריות...כל אחת ואחד מהם ישמח לחזור לביתו עם מתנה שמדברת אליו, שנוגעת בו, מתנה שכיף לקבל, מתנה שתלך איתו לכל מקום.
 

 

יוגב ברנדט,
מנכ"ל אמייז  - מוצרי פרסום אפקטיביים.