אילוון - E11even

תל-אביב יפומרכזאולם כנסיםמתחם אירועים
כתובת: 
יגאל אלון 51, היכל נוקיה, ת"א
טלפון: 
052-5345678
איש קשר: 
איציק
מספר אנשים: 
מ-10 עד 350
תאור כללי: 

אירועים עסקיים
מתחם האירועים ערוך להכיל עד 350 איש ומתאים לכל קשת
האירועים העסקיים, כגון ימי עיון והשתלמויות, אירועי השקה נוצצים, כנסים
וסדנאות, ערבי חברה מגוונים, ועוד.

הפקה מהודקת היטב הכוללת ציוד טכנולוגי מתקדם, שיא הנוחות והסטייל,
וצוות מקצועי עתיר ניסיון שמוצא תמיד את הדרך האופטימאלית להרים
אירוע עסקי מעניין ויצירתי המלוטש עד הפרט האחרון.

 אירועים עסקיים – המתכון להצלחת העסק
אירועים עסקיים נועדו בעיקר לקידום העסק ולפיתוחו. ישנן מטרות שונות להפקת אירוע עסקי, ביניהם ערב לעובדים, המיועד להוציא אותם מהשגרה או ערבים המיועדים להשקת מוצר חדש, כנסים, ימי כיף, סדנאות גיבוש ועוד. לכל אלו ועוד תמצאו מענה מקיף, מקצועי ומושלם בבואכם למתחם E11even .

אירועים עסקיים – לקידום העסק
כשרוצים לקדם עסק חשוב לדעת כיצד ליעל אותו. יותר ויותר אנשים מבינים כיום שפיתוח והצלחה של עסק נמדדים בעיקר ברצונו של העובד להיות יעיל ולמלא אחר תפקידו. עובד מאושר ומסופק הוא עובד יעיל. לכן, קיים היום מגוון רחב של אירועים עסקיים שונים שנועדו לרווחת העובד ונותנים לו הרשה שדואגים לו.

אירועים עסקיים – ערבי השקה
כשרוצים להשיק מוצר חדש מומלץ לערוך ערב השקה נוצץ וזוהר. כך המוצר יקבל פרסום ומעמד, ומאותו רגע יתחיל לתפוס נוכחות בעולם העסקי. השקת מוצר חדש זהו האירוע בו נערך המפגש הראשוני בין קהל היעד לבין המוצר, לכן חשוב שאירוע זה יהיה מוצלח ביותר – כדי להעניק רושם ראשוני מוצלח. אירועים עסקיים מסוג זה מצריכים תכנון וחשיבה מראש. מאחר וזהו מוצר הנחשף לעיני הציבור בפעם הראשונה חשוב לשים לב ולהבין לאיזו אוכלוסיה מפרסמים את המוצר ואת מי רוצים להזמין לאירוע.

אירועים עסקיים – כנסים וימי עיון
אירועים עסקיים לקידום העסק יכולים להתבטא אף בצורת כנסים או ימי עיון. ימי עיון אלו מסייעים לעובד ונותנים לו כלים להתייעל ולעבוד טוב יותר. ב-E11even תוכלו לערוך שילוב של יום כיף שמשלב גם סדנאות גיבוש ויצירה,שיכול להגביר את המוטיבציה של העובדים ולדחוף את העסק קדימה. ימים כאלו מפתחים את היצירתיות של העובד ומגבשים את הצוות סביב מטרות משותפות.

אירועים עסקיים יוצאי דופן
אירועים עסקיים נעשו לדבר שבשגרה כמעט. חשוב להקפיד ולראות כיצד ניתן להפוך את האירוע למשהו שונה ומקורי. אירועים עסקיים נועדו בעיקר לקידום העסק לכן חשיבה יצירתית והפקת אירוע מקורי ומוצלח הם דברים חיוניים ביותר. אנו ב-E11even משקיעים רבות בהעסקת צוות יצירתי ומקורי שיודע להיות קשוב לצרכי הלקוח ולמלא אותם.

אירועים עסקיים לכל מטרה
E11even - מתחם אירועים עסקיים חדש בהיכל נוקיה - הוא המקום ה"חם" היום לערוך אירועים עסקיים מכל סוג. הלוקיישן המרכזי והנחשק בשילוב החלל המפואר יעזרו לכם לבנות תדמית יוקרתית לחברה שלכם, או למוצר שאתם משיקים, כבר מהרגע הראשון.
צוות המומחים שלנו ישתף עמכם פעולה בכל שלבי התכנון והחשיבה על אופי האירוע, בחירת הסגנון המוזיקלי, אמצעי הצגה והקרנה, פינוקים והפתעות למוזמנים, וכמובן קייטרינג ברמת גורמה לצד בר משקאות מובחרים, שלא ישאירו אף אורח רעב או צמא. כאשר מדובר בהפקת אירועים עסקיים הכוללים הכנה רבה ותיאום עד לפרטים הקטנים, מומלץ לפנות אלינו מספיק זמן מראש כדי שנוכל לתת לכם מענה טוטאלי לאירוע מושלם.

אירועי חברה ? יש רק מקום אחד – E11even
במתחם האירועים החדש E11even מתקיימים מדי יום סוגים רבים של אירועים עסקיים. אירועי השקה, כנסים, ימי עיון וכדומה. אך מי שמחפש אירוע עסקי שיציב את העובדים של החברה במרכז, מומלץ לו להתמקד באפשרות אחת מועדפת – אירועי חברה. אלו אירועים יוקרתיים בדומה לכל אירוע עסקי אחר, הנערכים באופן חגיגי במיוחד עבור העובדים שלכם.

מתי כדאי לארגן אירועי חברה ?
לא חשוב מה הסיבה לשמה ארגנתם אירועי חברה, העובדים שלכם יודו לכם בכל פעם.
ימי כיף וגיבוש הם משהו שכל עובד נהנה ממנו ולכן הרגישו חופשי לערוך אירועי חברה פעם, פעמיים, ואפילו שלוש פעמים בשנה. מתחם
E11even מותאם באופן מושלם למגוון גדול של מטרות והזדמנויות עבורם נערך האירוע:

- מינויים חדשים בתוך החברה
- טקס העובד המצטיין
- אירועים לקראת החגים
- חגיגות השנה להקמת החברה
- ציון של תקופות חשובות ועוד ...

המומחים מס' 1 לארגון אירועי חברה
אין שום סיבה שתארגנו אירועי חברה לבדכם. בתור המנכ"לים, המנהלים, המזכירות או אנשי האדמיניסטרציה, יש לכם מספיק דברים לטפל בהם. אתם לא צריכים על הראש עוד משימה כזו. למרות שלעיתים זה לא מובן מאליו, ארגון של אירוע כזה הוא מהמשימות המורכבות ביותר שקיימות. כדי להקל על עבודתכם ולבצע את ארגון האירוע על הצד הטוב ביותר עומדים לרשותכם צוות המקצוענים של E11even , בעלי ניסיון רב שנים בארגון אירועי חברה מכל הסוגים.

כמה עולה לארגן אירועי חברה ?
נושא החשוב ביותר לכולנו הוא העניין הכספי. הפקה של כל אירוע - ולא משנה מה האופי שלו – שתיעשה על ידי אנשים לא מקצועיים, תביא להוצאות כספיות מיותרות. דבר זה יכול לקרות מבזבוז משאבים במקומות הלא נכונים וביצוע פעולות שלא נחוצות לאירוע. רק צוות מיומן ומנוסה כמו ב-E11even שמגיע מהתחום, יודע בדיוק מה לעשות, במינימום השקעה כספית, כדי שהאירוע שלכם יהיה משהו בלתי נשכח, לכם ולעובדים.

אירועי חברה ברמה יישארו איתכם לנצח
העובדים הם כמובן העניין החשוב ביותר כאן, והם נמצאים במרכז הפוקוס של כל אירוע.
אם אתם רוצים שהם ייצאו מרוצים מהאירוע, אסור לכם להתפשר על רמת האירוע.
וודאי יצא לכם להיות מוזמנים לכל מיני אירועי חברה 'שכונתיים' ולוקים בחסר, שלא ממש השיגו את המטרה הרצוייה, ואפילו ההפך מכך. ב-
E11even עומדים לרשותכם כל האמצעים הטכניים והצוות האנושי המבטיחים שהאירוע שלכם יהיה מוצלח, מקצועי, מהנה וברמה הגבוהה ביותר.

אירועי חברה שמתאימים לכם בול
ב-E11even מוצע לכם שירות מלא של הפקת וארגון האירוע, מהמקום בו הוא ייעשה ועד הקייטרינג שיהיה בו. אתם בעצם מקבלים  אירוע מושלם מבלי שאתם תצטרכו לדאוג לדבר.
בתור ראשי הארגון, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיפגש איתנו ולומר לנו מה אתם רוצים שיהיה באירוע. זהו. מכאן והלאה הכול נמצא בידינו, והכל ייעשה עד הפרט הקטן ביותר בצורה מושלמת. אתם תקבלו אירועי חברה יוקרתיים, מקצועיים וכאלו שישאירו את העובדים עם חיוך על הפנים למשך חודשים.